Сьогодні світ IT-технологій пропонує нам не лише дивовижні та багатофункціональні гаджети, які можна купити у нашому магазині GSM-ka, але й безмежні можливості для ведення бізнесу, навчання, проведення онлайн-заходів, організації продажів тощо. Однією із таких цікавих можливостей є проведення опитувань за допомогою створення гугл-форми. Про те, як створити гугл-форму, як налаштувати гугл-форму, як переглядати отримані відповіді на гугл-форму та інші можливості використання даного функціоналу, поговоримо далі у статті.

Як створити та використовувати гугл-форму: покроковий алгоритм дій та корисні лайфхаки

1. Зайдіть у свій обліковий запис Google, в меню вибору програм перейдіть в "Google Forms" і натисніть "Створити нову форму". Зверніть увагу, що це можна зробити як через стаціонарний ПК, так і через звичайний мобільний гаджет, оптові продажі яких за договірними цінами доступні в нашому інтернет-магазині GSM-ka.

2. Придумайте назву свого опитування та перейдіть в меню "Налаштування". Тут можна:

  • задати текст, який побачать користувачі після заповнення форми. Лайфхак: можна вказати свій імейл або телефон, на які зможуть звернутися респонденти у разі виникнення запитань або адресу свого сайту для вибору необхідних товарів або отримання детальної інформації;
  • налаштувати збір електронних адрес та налаштування відправки відповідей усім респондентам;
  • дозволити або заборонити надсилання відповідей більше одного разу;
  • зробити можливість ділитися узагальненими відповідями із респондентами;
  • зробити всі питання обов'язковими для заповнення та багато іншого.

3. Зайдіть в меню “відповіді” і уможливіть прийняття відповідей, перевівши відповідний бігунок праворуч. Також корисним буде для подальшого аналізу та обробки, збирання всіх відповідей у ​​гугл таблиці. Для цього необхідно вибрати "зберігати відповіді" - і створити або нову таблицю, або використати існуючу. Після цього всі відповіді додаватимуться в гугл таблицю у відповідні колонки автоматично. Про те, як працювати з гугл таблицями, корисні лайфхаки та поради можна знайти в нашій статті за посиланням. Крім того, всі відповіді на опитування будуть збиратися тут у формі, в розділі “Відповіді”. У налаштуваннях також можна поставити галочку, щоб на пошту надходили повідомлення про отримання нових відповідей.

4. Після основних загальних налаштувань можна переходити до створення самого опитування. Кожне питання може мати кілька варіантів відповідей - вибір однієї зі списку, вибір кількох відповідей із списку (з можливістю додати свій варіант відповіді), додавання своєї короткої відповіді у вигляді тексту, додавання своєї довгої відповіді у вигляді тексту, список, що розкривається, можливість завантажити свої фото або документи (це функція виявиться корисною, якщо потрібно отримати від користувача якийсь додатковий файл), також відповіді можуть бути у вигляді шкали (в якій користувач може вибрати варіант відповіді від 1 до 10), сітки, дати і часу. Як бачимо, варіантів відповідей може бути величезна кількість, і серед доступної різноманітності кожен зможе створити ефективну форму для досягнення поставленої мети.

5. Крім стандартного списку питань, у формі можна створювати різні розділи. Ця можливість відкриває практично безмежні можливості створення багаторівневих опитувань. Наприклад, створюючи запитання з варіантами відповідей “так” чи “ні”, користувача можна буде проводити далі до логічних питань, залежно від його відповіді. А в кінцевому результаті кожен отримує свою унікальну відповідь у вигляді відео, картинки чи інших варіантів відповіді. Використовуючи свою фантазію та завдання бізнесу, можна налаштувати таким чином щось на зразок чат-бота, який все частіше використовується для бізнесу в сучасному світі IT-технологій.

6. Гугл-форми мають дуже важливу функцію - перевірку відповідей. Це може стати в нагоді, якщо від користувача потрібно отримати конкретні дані у вигляді електронної адреси, url-посилання, номеру телефона в міжнародному форматі (з певною кількістю знаків) та інші важливі дані. Ця функція стає можливою при варіантах відповідей - короткий або довгий текст. Щоб скористатися цим функціоналом, необхідно зайти в меню цього питання, яке ховається під трьома вертикальними точками і вибрати "Перевірка відповідей" і далі вказати найбільш підходящий варіант перевірки. Тут можна задати текстове повідомлення, яке побачить користувач у разі надання неправильної відповіді.

7. Налаштування зовнішнього вигляду форми. Стандартний вигляд гугл-форми досить примітивний і всім звичний, і для швидкого створення невеликого опитування такого зовнішнього вигляду цілком може бути достатньо. Проте варто зауважити, що є можливість кастомізувати гугл-форми під свої уподобання та вимоги бренду. Для цього необхідно в меню вибрати розділ "Налаштувати тему" (іконка фарби). Тут відкриється можливість додати картинку до заголовка гугл-форми (можна вибрати свій логотип, додати будь-яке своє зображення або вибрати картинку з розділів, що пропонуються), налаштувати колірну гаму із запропонованих варіантів або вказати номер свого брендового кольору. Також є кілька варіантів шрифтів - їх, на жаль, небагато, проте можна вибрати оптимальний шрифт, який найбільше підходитиме під стилістику створюваної гугл-форми.