Не має секрету, що корисні, цікаві та смішні ролики на youtube сьогодні дуже популярні. Youtube однаково зручно дивитися на стаціонарних комп'ютерах та мобільних телефонах. Оптом придбати сучасні гаджети можна у нашому інтернет-магазині GSM-KA. Не дивно, що youtube-блогерів стає більше буквально з кожним днем. Але чи всі нові блогери знають як правильно завантажувати і оформлювати відео на youtube? Далі у цій статті розглянемо основні лайфхаки, які допоможуть кожному оптимізувати свої відео перед завантаженням на youtube.

Як правильно розміщувати та оптимізувати ролики на youtube: корисні поради та рекомендації

  • Насамперед, необхідно продумати тематику ролика і зібрати для нього семантичне ядро ​​- підібрати такі ключові слова, які найточніше характеризуватимуть зміст відеоролика. Для цього можна використати сервіс Keyword Tool. Суть роботи з цим сервісом досить проста - необхідно вибрати вкладку Youtube і ввести основний запит, у відповідь на який система запропонує багато варіантів, які пов'язані з цим запитом. Із запропонованого списку необхідно вибрати тільки ті, які найбільше відповідають змісту відео і відзначити їх галочками. Далі можна скачати або скопіювати їх, для чого передбачена спеціальна кнопка внизу сторінки.
  • Для полегшення роботи з семантикою можна використовувати спеціальні плагіни для браузера, наприклад, VidIQ або TubeBuddy. Такі плагіни додають додатковий функціонал в інтерфейс творчої студії на YouTube. У разі ключових слів, при введенні тегів до відео, плагін запропонує додаткову панель з рекомендованими ключовими тегами.
  • Говорячи про ключові слова, не можна не згадати про те, що всі ключові слова поділяються на високочастотні, середньочастотні та низькочастотні. Під ВЧ у ютубі зазвичай сидять старі ролики популярних каналів, тому на старті розкрутки нового каналу на ютубі краще віддати перевагу СЧ і НЧ. Подивитися популярність ключових слів можна у відомому сервісі Google Trends.
  • При внесенні ключових тегів у спеціальне поле в редагуванні до відео, варто пам'ятати, що першим необхідно вносити найрелевантніше - саме те, яким називається файл і відеоролик.
  • Підготовка відео. Рекомендується називати ролик найточнішим ключовим словом – саме назва файлу відображається на хостингу youtube і йому простіше буде брати участь в ранжуванні органічної видачі відеосервісу.
  • Картинку (thumbnail) для заставки відео також краще називати одним з головних ключових слів підібраним до відеоролика. На малюнку має бути щось зрозуміле, велике і чітке, що може асоціюватися з основним ключовим словом ролика. Добре працюють тексти на зображенні. У такому тексті теж краще використовувати основне ключове слово.
  • Для посилення SЕО ефекту дуже бажано промовляти основні ключові слова голосом під час відеоролика. Тому рекомендується перед тим, як приступити до запису або обробки відео, попрацювати над сценарієм та семантичним ядром. Як відомо, youtube розпізнає мову у відеороликах, і цей механізм оптимізується щодня. Відповідно, чим релевантніший відеоролик для якогось ключового запиту за своїм змістом, тим вища ймовірність потрапити в органічне ранжування на youtube.
  • В опис необхідно вставити унікальний невеликий текст, який чітко описуватиме зміст відеоролика. Не варто нехтувати описом і використовувати цей простір лише для проставлення ключових слів або посилань на інші ресурси. Теги вставляються у спеціально вказаному місці. А будь-які посилання краще вказувати після безпосереднього опису до відеоролика. Крім того, опис має бути грамотним. Вказуючи ключові слова в описі, можна лише погіршити позиції такого відео, оскільки ютуб сприйматиме весь текст опису як текст не для людей і знижуватиме його позиції. А ось хештеги можна і потрібно вказувати, але лише після безпосереднього опису.
  • Хештегів рекомендується додавати не більше 15, якщо більше - відео може знижуватися ютубом в результатах пошуку і навіть видалятися з ранжування. Зверніть увагу, що хештеги можна додати в назву або опис. Якщо додати до опису, такі теги будуть відображатися над назвою відео. При додаванні хештегів у назву, з опису вони не відображатимуться над назвою. Крім того, якщо для відео вказана геолокація, то хештеги також не відображатимуться над назвою ролика. Дещо заплутано, але після першої спроби поставити хештеги у свій ролик, все прояснюється. Головне пам'ятати, що для системи ранжування на ютубі, не має значення, де саме стоять хештеги у відео - у назві, в описі, над назвою - головне, що вони є і враховуються. Тому не варто забувати їх додавати.
  • Корисно ділитися посиланнями на нові відеоролики у своїх соціальних мережах, особливо це стосується твіттера та фейсбуку. Такі посилання реально працюють для оптимізації.
  • Рекомендується прописувати таймкод для відеороликів, які довші ніж 10 хвилин (формат – 00:00 Початок). Таймінг на ютуб покращує поведінкові фактори, як при перегляді через мобільний телефон, так і через ПК. Великий вибір сучасних смартфонів для перегляду роликів на youtube можна знайти у нашому інтернет-магазині мобільних телефонів та аксесуарів GSM-ka.
  • Назва відео повинна містити від 20 до 70 символів. І більше, і менше – погано.
  • Соціальна активність. Важливо реагувати на коментарі, а по можливості - відповідати на них. Будь-яка соціальна активність добре впливає на просування відео на ютубі (і дизлайки також!).
  • Не забувайте робити оформлення для завершення відео. Наприклад, можна додати рекомендовані тематичні відео та кнопку підписатися.