Реклама в telegram каналах: основні переваги

  • Миттєві оповіщення. Telegram - це месенджер миттєвих повідомлень, відповідно, всі, хто підписаний на канал, дізнаються миттєво про вихід будь-яких нових публікацій на підписаному каналі. Всі інші рекламні системи (фейсбук, інстаграм, ютуб) мають розумну систему оповіщення і сповіщають далеко не всіх. Що ж стосується telegram, то тут повідомлення про нові публікації отримують дійсно всі, хто підписані. Головне, правильно налаштувати новий смартфон.
  • Лояльність аудиторії. Частково завдяки тому, що як раз таки всі отримують повідомлення, ніхто не буде зберігати у себе в телефоні нецікаві і непотрібні канали, які не читають і дратують, а значить аудиторія каналів в telegram максимально лояльна і зацікавлена. Тому розміщуючи інформацію на такому каналі можна розраховувати на те, що рекламу почують (у всіх сенсах), всі, хто на нього підписан.
  • Невелика вартість. Реклама в telegram значно дешевше, ніж в інших системах, оскільки аудиторія у кожного каналу тут значно менша. Так, наприклад, у ютуб блогера з аудиторією 1млн. може бути telegram канал, в якому аудиторія становить лише 50 тисяч. І реклама у одного і того ж блогера в цих канал буде значно відрізнятися за ціною.
  • Простий формат. Реклама в telegram має текстовий формат, який не вимагає великих витрат - грошових, креативних, часових. Тому можна запустити рекламу в telegram каналі дуже швидко.
  • Миттєвий відгук. Завдяки всім перерахованим вище перевагам, а саме тому, що всі повідомлення в telegram приходять на телефони миттєво, відповідно реакція на запущену рекламну кампанію в telegram теж може бути миттєвою. Звичайно, багато що залежить від особливостей кожного конкретного бізнесу, його воронки продажів, тривалості прийняття рішення про замовлення тощо.

Варто зазначити, що для зручності пошуку необхідних telegram-каналів існують спеціальні маркетплейси. Найпопулярнішим з них є Telega.in. Там є зручний каталог, в якому канали розбиті по тематикам і можна знайти ті місця для розміщення реклами, які найбільш імпонують кожному конкретному бізнесу.

Як і навіщо вести власний telegram-канал?

  • Загальнодоступність. Вести telegram-канал може кожен - домогосподарка, студент, підприємець або навіть професор з інституту. І для кожного каналу знайдеться зацікавлена аудиторія.
  • Легкість. Вести свій канал і оновлювати його новим контентом багато часу і сил не треба - тут публікувати контент можна без фото і відео, безпосередньо зі свого телефону, купити який можна в нашому інтернет-магазині мобільної техніки. Більш того, немає ніяких обмежень щодо довжини текстових повідомлень (ні мінімальних, ні максимальних). Таким чином, можна всього пару раз в тиждень писати невеликі текстові повідомлення і постійно підігрівати свою аудиторію. Звичайно, це справедливо тільки в тому випадку, якщо повідомлення міститимуть цікаву експертну інформацію. Безумовно, при бажанні можна розміщувати і більш різноманітний контент, розбавляючи його фото і відео матеріалами.
  • Атмосферність. Спілкування в telegram каналах відбувається практично без посередників, воно має затишний неформальний формат "ти - мені, я -тобі". Це дуже просто і дуже зручно - немає ніяких відволікаючих моментів, якими наповнені всі інтернет видання, форуми і, тим більше, соціальні мережі і ютуб. Можна збирати свою базу партнерів, клієнтів (або потенційних клієнтів) і просто зацікавлених читачів, і спілкуватися з ними безпосередньо в своєму каналі, повідомляючи про важливі новини. Це найбільш прямий канал зв'язку зі "своєю аудиторією", якою б вона не була.
  • Персоналізованість. Важливою особливістю telegram-каналів є те, що це канали людей, а не корпорацій або підприємств. Тому навіть бізнес-канал кампанії необхідно вести від імені його представника. У противному випадку, ймовірність того, що хтось буде читати цей бізнес канал невелика. Краще завести канал власника бізнесу, або його керівника, або менеджера, - це неважливо. У будь-якому випадку, контент в telegram-каналі повинен йти від першої живої особи. Більш того, в однієї компанії може бути відразу кілька каналів - головне, щоб їх представляли яскраві та цікаві люди, яких приємно читати великій кількості людей.

У цій статті ми розглянули, як можна використовувати telegram-канал для свого бізнесу. Пам'ятайте, що найважливіше - це можна зробити легко і все, що для цього необхідно - сучасний смартфон. Купити смартфони оптом для всіх своїх співробітників, забезпечивши їм безперервний доступ до telegram, можна в нашому інтернет магазині за посиланням. Для оптових покупців ми пропонуємо оптові ціни.